Tartalomhoz
Első Század Online

Első Század Online

Az ELTE BTK HÖK tudományos folyóirata.

  • Folyóirat
    • Megjelent lapszámaink
    • Felhívás
    • Archívum
  • Szerzőinknek
  • Impresszum
  • Kapcsolat
  • ELTE BTK HÖK
  • Tudományos Bizottság
  • Tudományos pályázatok
Beküldve: 2012. december 19. szerda2012. december 19. szerda Szerző: Tudományos Bizottság

Nucz Eszter: Individualism and Collectivism in Billboard Advertisements. The American and the Chinese Context

Ez a dolgozat a Doktorandusz 2012 kötet része.

Individualism and Collectivism in Billboard Advertisements

KategóriákDoktorandusz, Doktorandusz dolgozatok 2012 Címkékangol nyelvű

Bejegyzés navigáció

Korábbi bejegyzésElőző Jancsikity Erzsébet: A perszonális narráció Csingiz Ajtmatov Dzsamila szerelme című kisregényében
Következő bejegyzésKövetkező Nucz Eszter: A szégyen fogalma a magyar és az amerikai kontextusban
Köszönjük WordPress!